Case study: Atlas
Lubicie historie prawdziwych bohaterów? Takich z krwi i kości, z którymi można się utożsamiać? Jeżeli tak, to z pewnością zainteresuje was film, jaki mieliśmy przyjemność wyprodukować dla marki ATLAS. Można powiedzieć, że jest to pewnego rodzaju dokument o życiu fachowców. Projekt nosi nazwę Atlas Fachowcom – Nie jest lekko.
Za pomysł na kreację odpowiedzialny był Konrad Kacperczyk, natomiast nad efektem wizualnym pieczę sprawował duet reżysersko-operatorski: Przemek Jękosz i Kacper Zięba.
Spot realizowany był w trakcie trwania budów i odbiorów technicznych w naturalnych lokacjach. Tym razem bohaterami byli naturszczycy – prawdziwi fachowcy wraz z rodzinami. Jedną z rzeczy, która – możemy przyznać bez bicia – nie wymagała reżyserii, to relacja między bohaterami filmu. Nasi „aktorzy” znają się od lat, współpracują ze sobą i wspierają się wzajemnie 😊
W trakcie przygotowań produkcyjnych nasza wiedza z zakresu budowlanki, w tym: rodzajów gipsów, zapraw, narzędzi budowlanych, mocno się poszerzyła.
Za dopieszczenie tych, mimo wszystko surowych w swym wyglądzie lokacji, odpowiedzialny był Paweł Szałanek, a nad profesjonalnym wyglądem naszych panów czuwały Magda Wierzbicka wraz z Aleksandrą Plewako-Szczerbińską. W budowaniu klimatu filmu pomogła rytmiczna muzyka oraz profesjonalny, wręcz „fachowy” głos Dariusza Odiji.
Gdyby przedstawiać nasz projekt w liczbach wyglądałby on następująco:
- 10 fachowców
- 4 dni zdjęciowe
- 2 budowy
- producentka w 8. miesiącu ciąży
- 7 mln wyświetleń w nie cały miesiąc!!!
Cały plan zdjęciowy, realizowany w zdecydowanie męskim składzie, szybko i sprawnie się skończył. Wiadomo – z takimi fachowcami nie mogło być fuszerki. Nam spot bardzo się podoba, ale jak zawsze jesteśmy ciekawi Waszej opinii.