Case study: Dentosept
Witajcie ponownie, tym razem mamy przyjemność przedstawić Wam nasz najnowszy spot dla klienta PhytoPharm Klęka S.A. – Dentosept Pen Ulga w bólu, rozwiązanie na nieoczekiwane dolegliwości w jamie ustnej. Nikt z nas nie lubi być niemiło zaskoczonym, a już tym bardziej kiedy może to popsuć nasze plany. A że czas wakacji i wypadów weekendowych uważamy za otwarty, to spot wydaje się być na czasie.
Pomysł na kreację dostarczyła Agencja Trademark, natomiast nad efektem wizualnym pieczę sprawował sprawdzony duet reżysersko-operatorski: Roman Przylipiak i Jakub Jakielaszek. Ten dzień był nie lada wyzwaniem, realizowaliśmy ujęcia w kilku lokacjach naturalnych: przejazd auta drogą wojewódzką, leśna wycieczka rowerowa, kąpiel nad jeziorem, romantyczna kolacja w letniskowym domku w skandynawskim stylu. Wszystko to zostało zrealizowane w ciągu jednego dnia.
Aby sprawę sobie jeszcze utrudnić – z korzyścią dla efektu wizualnego – ujęcia w każdej lokalizacji musiały być realizowane o odpowiedniej porze, w zależności od charakteru światła słonecznego. W takiej sytuacji nie mogliśmy sobie pozwolić nawet na najmniejsze opóźnienie względem planu pracy przygotowanego na ten dzień 🙂 Dodatkową atrakcją tego dnia było nasze auto grające, klasyczna Alfa Romeo SPIDER, która dostarczyła emocji – wbrew pozorom – nie tylko męskiej części ekipy.
Aby atrakcyjni aktorzy i piękne lokacje na ekranie robiły jeszcze większe wrażenie, powierzyliśmy ich opiece pionów costume & beauty oraz scenografii.
Efekt wizualny podkęciły: Iza Morska odpowiadająca za make up oraz Ania Fechner, która stylizacjami wzmacniała każdą z realizowanych scen. Za efekt hygge domku letnieskowego odpowiadała Iza Niepokólczycka, która budowała atmosferę licznymi kocami, poduchami, świetlnymi girlandami czy tealightami.
W takich okolicznościach przyrody czas biegnie nieubłagalnie szybko. Tempo pracy nie pozwoliło na nudę. To był jeden z tych planów, gdzie kiedy słyszysz: „to jest koniec zdjęć, bardzo wszystkim dziękuję”, łezka w oku się kręci. Czasem bywamy zbyt emocjonalni, więc pozostawiamy spot do waszej oceny.